tiistai 7. elokuuta 2012

Double Delight

Kävin silmälääkärillä ja laajennustippojen vaikutus ei ole oikein vieläkään loppunut, joten aika huonolla näkökyvyllä pykään mahdollisimman vähätekstisen postauksen. Poikkesin eilen pikaisesti mökille katsomaan, joko joku punahatuistani olisi saanut väriä pintaansa. Tänä kesänä hankkimani taimi oli kasvattanut muutaman kukan, kyseessä on kaunopunahattu Pink Double Delight. Jään odottelemaan innoissani, miten korkea keskus sille nousee...näistä toivon tuplasti iloa myös kaikille mesiherkuttelijoille :)





2 kommenttia:

  1. Mä en tajua punahattuja kun mulla ei vaan jaksa kasvaa ja kälyni kiroaa samaa hommaa. Blogeissa näkee kun ihmisillä on puol metrisiä punahattuja mitähän poppakonsteja ne tekee.
    Mulla hävis blogilista kokonaan, aargh....siinä meni arvokkaita blogeja joiden osotteita en muista ulkoa.

    VastaaPoista
  2. Minä olen oikein hämmästynyt, että olen saanut niitä siemenestäkin itse kasvatettua ja porskuttavat jo toista vuottaan mökin penkissä. Auringosta ja lämmöstä tietty tykkäävät, ja jostain olen lukenut, että vaativat hyvin läpäisevän maan. Ovat myös talvenarkoja, minä en kyllä ole älynnyt suojata, mutta viime talvena lumi hoiti sen homman. Kalkistakin kuulemma tykkäävät ja lannoittaakin saa. Meillä mökillä kaunopunahatut kasvavat savimaahan tehdyssä kohopenkissä ja saavat vain osan päivää nauttia auringosta.

    Etkö saanut blogilistaa edes tuolta työkalu-puolelta takaisin? Voi hitsi, ymmärrän ahdistuksesi!

    VastaaPoista

Viestisi lämmittää mieltäni, kiitos siitä!