tiistai 25. tammikuuta 2011

Ihan kiva?

Sitä taitaa olla itse omien savitöidensä osalta melkoinen "kriitikko". Monen työn kohdalla tulee todettua, että joo, ihan kiva, mutta aina silloin tällöin tulee myös hienoja onnistumisen tunteita. Erityisesti rakupoltto on hauska harrastus, koska siinä myös sattumalla on sanansa...koskaan ei voi olla varma, että lopputulos olisi juuri sellainen kuin on mielessään kuvitellut. Siinäpä rakun salaisuus ja voima - yllätyksellisyys. Tämän lautasen lasitus on tosi kiva, jos tykkää tällaisesta, ja jos taas ei tykkää, vaan olisi halunnut pelkkää krakleeraavaa turkoosia, voi lautanen siinä mielessä olla ihan kiva. Omasta mielestäni tästä "tuli oikein hyvä kakku" :)

6 kommenttia:

  1. Sehän on kauniin värikäs ja juuri sopivissa kohdissa nuo eri värit. Tykkään:)
    -Hanne-

    VastaaPoista
  2. Huippu ihana. Siinä voi nähdä vaikka mitä, ihan omasta mieli-alasta kiinni. Tykkään tosi paljon.

    VastaaPoista
  3. Hanne ja Sude: Joo, ehkä mun postauksesta sai sellaisen kuvan, etten itse tykkäisi tuosta lautasesta, mutta joo, tykkään kyllä tästä kovastikin! Se unohtui sanoa tuossa pohdinnan tuoksinassa :)

    VastaaPoista
  4. Minäkin tykkään tuosta kakusta...kaunis...

    VastaaPoista
  5. Erittäin kaunis! Tykkään kovasti.

    VastaaPoista
  6. Vähän liian raju mun makuun. Ihan vaalein kohta olis hyvä siis mun makuun. Mulle lasitus on aina yhtä yllätyksellisyyttä, ikinä se ei ole sellainen ko olin kuvitellut. Seuran uunissa käyttäytyy vähän eri lailla riippuen missä kohtaan poltettu ja aina se kuinka paljon olet laittanut lasitetta jne. Yhtä hakemista ja kokeilua koko homma mulla mutta kivaa se on kaikesta huolimatta.
    Siinä olet oikeassa että itse on itsensä pahin ja mollaavin kriitikko.

    VastaaPoista

Viestisi lämmittää mieltäni, kiitos siitä!